2016. 06. 21. 14:53 keltezéssel, Fehér Sándor írta:
> mi volt az előzmény (ha volt)

Korábbi problémámat
ld.: http://lista.sulinet.hu/pipermail/techinfo/2015-December/097472.html

úgy oldottam meg, hogy csináltam egy tök új szervert és arra áthelyeztem
a szükséges webes szolgáltatásokat.

Előzőleg egy - a véglegeshez hasonló - egyszerű desktop vasra tettem fel
az új rendszert:
Ubuntu LTS 14.04 és miután minden szolgáltatást, programot, weboldalt,
enaplót, stb. áthelyeztem, kicseréltem a két vasban a RAID tömböt adó
HD-ket.

A telepítővason minden OK volt. Az újban lehet valami, ami nem tetszik
neki. Először a MIDI vezérlő volt, de azt megbuheráltam.
Most van ez az új ...

A merevlemezek újak, SMART szerint minden OK.

Az md0 RAID tömbben van a rendszer (LVM kezeli), az md1 tartalék, nincs
használatban az LVM-ben.

--
Dicső Géza
Budenz admin