Hol van ilyen terem? elektromos hálózat szempontjából, a villámvédelem
fontos, legyen kapcsolható és legyen egy főkapcsoló minimum. A terhelés is
fontos, legyen ott egy méretezett biztosíték és ha lehet külön jöjjön az
áram.
Az asztaloknál én még sehol nem láttam földelést. De a konnektorcsatlakozók
földeltek.
Ne tudjon hozzáférni esetleg a diák a csatlakozásokhoz, de ez is
kivitelezhetetlen.
van leírás milyen követelmény legyen a szék és asztal esetén, hol legyen a
monitor és billentyűzet. De az áram valahogy kimarad mindig ezekből.
bolondbiztos legyen és villám valamint túlfeszvédett.

Csaba