Nálunk is így van.
Szerencse, hogy a karbantartónk (régi ezermester szaki) nem szalad el a
munka elől, inkább keresi azt.
Ugyanakkor rendeltünk egy új táblát+projektort, melyet telepítéssel
kértem - ez utóbbit 70, később 80eFt-ért (+ÁFA) adja a szállító.
Arra gondoltam, hogy a garancia miatt érdemes így intézni.
A problémák esetén gyakori egymásra mutogatást is szeretném elkerülni.
A csavarok már tartják a berendezéseket, de a rendszer még nem állt
össze.
Pl a lengő csatlakozók helyett kért fali aljzaton különböztünk össze.
És már 2 hetes a csúszás, mert éppen egy nagyobb projekten dolgoznak...

ÜDVF

> [...]
>
> csüt, aug 25, 2016 12:30-kor, Mondrák Vendel <info.ege...@gmail.com> írta:
>
> Ha TIOP-os pályázat, akkor küldenek hozzá emberkéket. Fúrnak, faragnak,
> beállítanak.
>
> Üdv
> Vendel
>
> 2016. augusztus 25. 12:07 Bakti Csaba írta,
> <bakti.cs...@szentistvan-hatvan.hu>:
>
> Tisztelt Lista!
>
> Olyan kérdésem lenne, hogy kapott, vásárolt, áthelyezett aktív táblák
> felszerelését ki hogyan intézi?
> Saját erőből, belsős segítséggel, külsős szakemberrel, van erre általános

[1]
Illemtan: http://www.szag.hu/illemtan.html [2]
Ügyfélszolgálat FAQ: http://sulinet.niif.hu/ [3]

[1]