Oké, Dénes, de ezt bízzuk a gyerekekre?
Mi általános iskola vagyunk...

Egyebként pedig ezúton is üdvözlöm a 60 éves TÁG-ot !!!

Üdvözlettel:
Verpeléti Ferenc
egykor 4.c

> [...]
> perc
>
> 2016. augusztus 24. 10:46 Nemeth A írta, <ro...@freemail.hu>:
> Win2008 r2 server + Win 8.1 kliensek
> A user első bejelentkezése egy adott gépre borzalmasan lassú (Feladatok,
> Alkalmazások, Áruház stb.) A jelszó megadásától kezdve néha 5-10 perc is
> eltelik, mire megjelenik asz Asztal. A második bejelentkezéstől már flottul
> megy, de az első...
> Nem lehet valahogy gyorsítani rajta? Csak Win 8 óta van, Win 7-tel anno
> sokkal gyorsabban ment az első belépés.
> (Egy haszna van: villámgyorsan leszoktatta a diákokat a gépek közötti

[1]
Illemtan: http://www.szag.hu/illemtan.html [2]
Ügyfélszolgálat FAQ: http://sulinet.niif.hu/ [3]

Én úgy szoktam tenni ilyenkor, hogy amikor az első belépéskor elkezdi a
hókusz-pókuszt ctrl-alt-del, kilépés, majd újra belépés. Ekkor átugorja
az áruházasdit és gyorsul a fiók létrehozás.

--
Nagy Dénes
rendszergazda

[...]

Helló!

Mikor az új bejelentkezőnél elkezdi a win 8 az áruházasdit ctrl-alt-del,
kijelentkezés, majd újra be. Ekkor már meggyorsul a login. Nem lesz
annyi csempe, de kit érdekel?

--

Links:
------