From: Zsolt Farkas
Sent: Friday, August 26, 2016 1:20 PM
To: techinfo
Subject: [Techinfo] Elektronikus napló archiválása

Sziasztok!

Ki hogyan végzi? Elégséges, ha kiírom pár cd-re, dvd-re, vagy valami egyéb
módon is szükséges archiválni az elektronikus naplót?
Gondolok itt arra, hogy érdemes-e feltölteni felhőbe?
Pláne olyant találni, ami 5 év múlva is létezik?
Vagy ez badarság?
A kinyomtatás valószínű hanyagolandó, mert most generálom, 300 feletti
oldalszámok vannak, mert annyi órarendváltozás volt, hogy csak az órarendek kb
a napló fele.
Esetleg erre valami szabály, hogy ki kell-e mindet nyomtatni vagy elég csak az
utolsót? Esetleg lehet-e kicsinyíteni? Értsd: 1 oldalra 2 oldalt és
kétoldalasba tolni?

Azt tudom, hogy ki kellene nyomtatni, de több, mint 6000 oldal...
Zs