Helló!

Én jártam úgy Windows 10-zel, hogy feltelepítettem a gépet gyönyörűen egy másik monitoron, és visszatéve a helyére nem volt kép (VGA csatlakozással). A monitor nem tudott olyan felbontást fogadni, amit a gép ki akart küldeni neki, úgy, hogy a két monitorral trükközve kellett kézzel belőni a legjobb felbontást. Természetesen segített volna, ha találok Win 10 monitor drivert, de a cég nem adott ki olyat.

Üdv.:
---
Szűts Ferenc
sz...@vfmk.hu