> http://mxtoolbox.com
Innen (is) tudom, hogy nincs tiltó listán a domain.
Visszakapom a szerver fqdn-jét és az ip-t.
Reverse dns is jó.
Másik oldal: http://mxlookup.online-domain-tools.com/  eszerint is ok

Spf lookup viszont nem jó. Valószínűleg ez lehet a gond.

Dashboardon hogyan lehet ezt felvenni?

> Felhős levelezésre nem gondoltál?
Ezt inkább kihagynám.

2016. 08. 30. 19:00 keltezéssel, Farkas Gábor írta:
http://mxtoolbox.com
nem mond semmit?

Felhős levelezésre nem gondoltál?
https://products.office.com/hu-hu/academic/compare-office-365-education-plans
Ezt nem neked kellene frissíteni... :)
Ha MS undorod van, akkor létezik google változata is.
Mindkettő ingyenes iskoláknak.

FG