Csoportházirendben (szerver oldalról) lehet szabályozni, hogy nem
rendszergazda joggal rendelkezőknek ne ajánlja fel a frissítést, illetve az
586-os buildban a helyi csoportházirendben van olyan lehetőség, hogy
automatikusan ne menjen a dolog.
Hétfőn tudom küldeni a pontos helyet, de tuti lesz valaki nálam okosabb