Bocsánat, előzöleg rossz szál alá raktam be

W2012 szerver mint DC, kb. féléve W 8.1 cseréje kb. 20 munkaállomáson
W10-re. Egészen pár nappal korábbig minden rendben, talán csak a W10
frissítési erőszakossága bosszantott. A domainba lépő tanulók a
házirend-beállításokat szerver GPO-ból kapták.
Egész addig, míg a KB3176492 számú augusztusi biztonsági frissítés
települése után a házirend-szabályok nem jutottak érvényre.  Eltávolítani
ugyan el lehet, de újra visszatelepül. Megoldást a problémára nem találtam,
sem innen, de a neten is nyomoztam. Végül feladtam.

Pintér Sándor