Én is azt fontolgatom, hogy vissza Win7.
Lassú bejelentkezés, kiszámíthatatlan működés.
Ma pl első bejelentkezések alkalmával örültem, hogy a "szokásos" 4-5 perc
helyett a gépek 80%-a bent volt max 2 perc alatt. Még idegeskedtem is, hogy
tuti valami nem lesz jó emiatt. (Még nem derült ki) De aztán volt 2 gép,
amelyik összeszedte a többiek hiányosságát, minimum 10 perc volt mire ők
beértek. Csont ugyanolyan gépek!

2016. szeptember 5. 10:05 Pintér Sándor írta, <pinter.san...@hort.sulinet.hu