Hello "beszereztek" iskolánkban egy 'szuper' all-in-one -->
'ú'j nyomtatót (~'ajándék')
http://www.develop.hu/hu/letoeltesek/letoeltokoezpont.html Develop 2050iD
kérdés: ~akinek van ilyen kövület használatban (utolsó System monitor drivere
XP-s[2004-beli]; utolsónyomtató drivere Vista-s [2009.04.15]) - és Windows 7
x86 -on használnánk... - és van valakinek hasonlója.. - a nyomtatásban a
2-oldali nyomtatás a Vista-s driverrel (~tehát, hogy nem kellmegfordítani
kézzel a lapot - hanem önműködően teszi) - működik-e? - mert ha nem - akkor nem
érdemes feltenni - pedig csak ezért lett 'beszerezve a hozzáértők
által' a TWAIN driverét is néztem - "talán" XnView, vagy más graf.program
alól használható (de nem tudom) - így használja-e vki?  (scan + 2-oldali
nyomtatás PC alól) Üdvözlet