Feladó: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu <techinfo-boun...@lista.sulinet.hu>,
meghatalmazó: Boldog Ferenc <fbol...@gmail.com>
Elküldve: 2016. augusztus 29. 23:03:51
Címzett: techinfo@lista.sulinet.hu
Tárgy: [Techinfo] Képek importálása Windows 10 alatt

Hello!

Fényképezőgépről kell képeket importálni Windows 10-et futtató gépre.
Minden rendben, megjelenik az importálás varázsló, de az általa létrehozott
mappa nevében csak az évszám és a hónap szerepel, a nap nem. 2016-08  A Windows
7-es importnál volt nap is.
Néztem a Win10 fotómegjelenítőjét de nem látok benne olyan beállítási
lehetőséget, ahol meg tudom mondani, hogy a nap is szerepeljen a mappa nevében.
Elnéztem valamit, tényleg nem lehet vagy használjak másik programot az importra?

--

Üdv:
Boldog Ferenc