Sziasztok,
kollegiumban bovitjuk a vezeteknelkuli halozatot ket egymas feletti folyoson
elhelyezett 1-1 db UniFi UAP AP LR hozzaferesi ponttal.
Az AP-k eleg sok  eszkozon keresztul kapcsolodnak a belso halora:

UAP - TL-WR340GD - gyujtoswitch (3Com Baseline) - Eth/optika - optiika/Eth -
Core switch - router

Bar a (switch modban hasznalt) TL-WR340GD (es a hozza kapcsolodo ugyfelek)
elerhetok a Core switch-re kapcsolodo  geprol, az UAP nem (es nem kap DHCP
cimet sem).
Csak ugy tudtam mukodesre birni az UAP-ot, hogy a TL-WR340GD-t routerkent
hasznaltam (azaz az iskolai belso halo a WAN portra csatlakozik) es o a DHCP
server, de ekkor a kollegium ket folyosoja onallo mini LAN. Az UAP igy
korrekten mukodik, nagy tavolsagot fed le (LR) es jo a jelerosseg is
(-50dBm...-70dBm). Most dolgoztam eloszor Ubiquiti eszkozokkel, mire lehet
erzekeny, ami miatt nem csatlakoztato a fentiekben vazolt modon a beso
(vezetekes) halozatra? Pontosabban, hogyan oldhato meg a csatlakoztatas
problemaja?
Esetleg, ha a TL-WR340GD bridge modban menne? Ekkor a TP-Link Wi-Fi-je AP-kent
viselkedik tovabbra is?
Koszi, AZ