Szia,

On 2016-09-16 09:20, Ambróz Zoltán wrote:

Bar a (switch modban hasznalt) TL-WR340GD (es a hozza kapcsolodo

[...]
Esetleg, ha a TL-WR340GD bridge modban menne? Ekkor a TP-Link Wi-Fi-je

szamomra nem vilagos, hogy mi a kulonbseg a switch mode es a bridge mode kozott, tekintettel arra, hogy definicio szerint a switch nem mas, mint egy sokportos bridge. nem tudom mi lehet a kulonbseg a ket mod kozott, de ha csak az a kerdes, hogy a weboldalon levo beallitas (switch mode, bridge mode) kozul melyikben mukodik a wifi, akkor gondolom a manual ezt leirja.

Ami a hibat illeti (engem a hibak jobban erdekelnek, mint a megoldasok): azt irod nem kapnak DHCP-n IP cimet. En lesniffelnem, mi tortenik a keressel (elhagyja-e a tplink-zonat) es a dhcp szerver latja-e a kerest. Tovabba erdekes volna, hogy a 3com latja-e az UF mac cimet a megfelelo porton, mert ha nem, mar odaig sem jut el a dhcp keres.

En biztosan elobb meg akarnam erteni, miert nem mukodik a dhcp, es csak utana akarnam megjavitani, ha mar tudom mi a hiba.

udv
adam