Szia!

Szerintem arra gondolt a kolléga, hogy:

switch mód: mikor kikapcsolja a DHCP-t a TP-Link routeren és a LAN portokat switch-ként használja (+ a wifi részét is ha be van kapcsolva) Ilyenkor a WAN és LAN egymás felé nem transzparens.

bridge mód: ilyenkor a WAN portra teszi a 3Com-ot és nincs NAT a WAN és a LAN közt. LAN és WAN egymás felé transzparens.

Ezt abból a szempontból nem értem, hogy mért segíthetne, mert ebben az esetben DHCP nélkül csinált egy 5 portos switch-et a 4 portosból :) Ezeknél a TP-Link csodáknál amúgy is kb egy 5 portos switch az egész és szoftveresen mókolják.

Én Layer-enként lefelé elkezdeném keresni a hiba okát.