Szia,

> szamomra nem vilagos, hogy mi a kulonbseg a switch mode es a bridge mode
> kozott,
> tekintettel arra, hogy definicio szerint a switch nem mas, mint egy sokportos
> bridge.
> nem tudom mi lehet a kulonbseg a ket mod kozott, de ha csak az a kerdes, hogy
> weboldalon levo beallitas (switch mode, bridge mode) kozul melyikben mukodik
> a wifi,
> akkor gondolom a manual ezt leirja.
Sajna nem irja le, de ez csak egy elvetelt otlet volt reszemrol, amit mar a
kesz level utan biggyesztettem oda. Szvsz az a kulonbseg, hogy a manual szerint
un. bridge modban az eszkozoket halozatok osszekapcsolasara hasznaljak, ebbol
kovetkeztetve igy a WiFi nem a vegfelhasznaloi eszkozoknek szol.

> azt irod nem kapnak DHCP-n IP cimet.  En lesniffelnem, mi tortenik a keressel
> (elhagyja-e a tplink-zonat) es a dhcp szerver latja-e a kerest.
Nem vagyok sajna ott, de a sniff ugy nez ki elkerulhetetlen. De a tp-linkhez
csatlakozhat es csatlakozik is vezetekesen es nelkul egy sereg eszkoz. Azok
DHCP beszelgetese teljesen zavartalan. Mivel masabb az ugyanolyan modon
csatlakozo UAP DHCP kerese?

> Tovabba erdekes volna, hogy a 3com latja-e az UF mac cimet a megfelelo
> porton,
> mert ha nem, mar odaig sem jut el a dhcp keres.
Jo otlet, az nem jutott eszembe, hogy ott is meg kellene nezni.

> En biztosan elobb meg akarnam erteni, miert nem mukodik a dhcp, es csak utana
> akarnam megjavitani, ha mar tudom mi a hiba.
Mint latod egy hajoban evezunk.

Udv, AZ