From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Mészáros Zsolt
Sent: Friday, September 16, 2016 12:13 PM
To: techinfo@lista.sulinet.hu
Subject: Re: [Techinfo] UniFi AP

És a intektort kihagyva a történetből a Cat6-os kábel egyik végét a TP-Linkre
dugva a másik végén a Cat6-nak más eszköz működik rendesen?

Illetve a injektort ha átviszed próbaképpen egy hosszabbítóval a AP mellé akkor
mi a helyzet?

--

NIIF-es Cisco AP-k kb 45-50m injektor -- AP távolság körül kezdtek el
szórakozni. Világított, SSID-t szórt, de nem lehetett csatlakozni hozzá.

--
Best regards,
Zsolt Meszaros