2016 Szeptember 16, Péntek 13:52 CEST dátummal, k...@mayten.sch.bme.hu ezt
írta:

> engem nem zavar egy felmerulo problema ott, ahol tudom, hogy megfelelo
> mernokok el tudjak azt haritani.  sokkal inkabb zavar egy biharszorcsogo-also
> altalanos iskolaban elofordulo hiba, ahol esetleg nincs is rendszergazda es
> csak nezegetik, hogy nahat, mi fustol itt.

A felmerülő problémák súlyossága exponenciális arányban nő a szolgáltatást
használók számával.
Biharszörcsögő-alsón az általános iskolában van 100 gyerek (~160 szülő) 12
tanár. Ha az ő naplójuk megáll, hát megáll, kijavítják pl. a mayoros levlista
segítséggel, sulixos supporttal, vagy más napló supportjával.
Addig meg írják analógba' a dolgaikat.

Amikor megáll csak egy kerületnyi iskola központi szutyka, az érint 15 iskolát,
5000 diák, 7-8k szülő, 450 peda.
Jöhetnek a mérnökök.

És nem csak  Biharszörcsögő-alsón nincs rg., ex-kolléganő most volt
nosztalgiázni, a nagy, híres-neves-előkelő nevű Eötvösben sincs. Ott is nézik,
mi füstöl.
Úgyhogy lehet velülk is példálózni...

Gy.