Szia!

A UPC direct szolgáltatással jobban jársz, ott lehet saját beltérid és jobb a kínálat is.
Csak kicsit drágább, de JOBB!

Üdvözlettel!

2016. 09. 16. 20:35 keltezéssel, Faragó Zsolt írta:
Szép estét!

Inkább okulásként, de ha tud valaki megoldást, azt is szívesen fogadom.

Elromlott a DIGI beltérink immár sokadjára (>10éves), amit mindig megjavít a DIGI szerelő egy adott összegért.

Vettem a jofogas-on egy másik alig használt beltérit, de nem tudom használni, mert nincs párosítva a smartcard-al. Ezt viszont a DIGI nem csinálja meg, mondván a nem tőlük vett beltéri nincs szerződés szerint hozzám rendelve, így a kártyát sem fogják hozzá párosítani.

Új beltéri ~15eFt, amire már rászántam magam, de 4eFt-ért hozza ki a szerelő, a közelünkben pedig nincs DIGI ügyfélpont.

Kicsit berágtam a DIGI-re, fontolgatom, hogy más szolgáltatót választok.

Üdv.: Faragó Zsolt

---