2016.09.19. 11:25 keltezéssel, Veres Sándor írta:
2016.09.19. 10:20 keltezéssel, Ferenc Bodnár írta:
Dell Inspiron 15 5000Series, Windows10 op.rendszer, hálózati kapcsolatok (vezetékes, wifi) rendben, mégsem megy ki az internetre egyik böngésző sem (Expoler, Chrome, Firefox), hibaüzenetben írja a chrome, hogy állítsa be a proxy szervert, pedig nincs proxy.

Ugyanez a gép csökkentett módban indítva hálózattal, simán kimegy az internetre mindegyik böngésző.

Próbáltam a windows tűzfal kikapcsolását, a víruskereső (ESET) kikapcsolását, mindhiába.

Pingelésre viszont egy távoli szervert pingelve sikeres elérést jelez.

Ha a pingelésre eredményes válasz érkezik, mi tilthatja le a netet a böngészőkben normál üzemben, mert csökkentett módban viszont rendben van.

Amikor én ilyennel találkoztam, akkor minden esetben a vírusvédelmi szoftver okozta a problémát. Kb egy hónapja találkoztam egy hasonló esettel, csak ott Avast volt; hiába kapcsoltam ki az Avastot a probléma maradt, ezért eltávolítottam, és ezek után már volt net.

Veres Sándor

+1 Nálam is ugyan ez volt a tapasztalat.
Üdv.: Faragó Zsolt

---