két gép esetén néztem meg! egyiknél sem látszott! hozzáadtam és most működik! a többivel várnom kell, foglaltak az infó termek!
köszi a tippet! ez rendben lesz!
levente

On 2016. szept. 20., k 9:50-kor, Mészáros Zsolt <li...@tigriselektro.hu> wrote:
A Windows rendszerbeli hitelesítő adatoknál látszik újraindítás előtt a megfelelő felhasználó jelszó páros és a célcím?

Mi van ha hozzáadod kézzel?