Szia!

Ez a jelenség maga a bios post üzenet.
Működésgátló hibánál nem írja ki az üzenetet, hanem villogtat és csipog. (Van olyan amelyik azt sem) Ez vagy memória baj vagy déli híd hibakód. (utóbbi szakszervízben történő BGA újraforrasztást jelent)
Ha utóbbi, akkor keresd a digitális harcsa kft-t érden.

Vedd ki az akksit + memóriát és indítsd úgy!