némely laptopnak az alján van reset (pici lyuk, ott vmivel benyúlni és nyomva tart kb 5 mp-et).
ha lehet szedd le a hátulját, ram nélkül indul?
levente

On 2016. szept. 20., k 13:16-kor, Veres Sándor <ver...@kossuthzs-szeged.sulinet.hu> wrote:
Sziasztok!

Adott egy HP Pavilion 15-p100nh notebook.
Bekapcsoláskor a notebbokon "nem indul el", a POST üzenetek sem jelennek meg, BIOS-ba, UEFI-be nem tudok belépni, semmilyen üzenet nem jelenik meg a képernyőn.
Külső HDMI-s monitort már kötöttem rá, de semmi.
A bekapcsológomb megnyomása után villog a Caps Lock billentyűn lévő led, majd 2 rövid beep és kis szünet után ezt négyszer megismétli (tehát 2 rövid beep 5 alkalommal), közte felvillan a Caps Lock led. A Caps Lock led a beep-ek után is ütemesen villog, de már nem pittyeg.

Aksi nélkül indítva is ugyanez a jelenség.
Tápkábel nélkül, csak aksival meg se moccan (gondolom le van merülve az aksija).

Keresgéltem a neten, de 100%-os információt nem találtam, én tápegység / tápkábel hibára gyanakszom, de nincs másik tápegységem hogy kipróbáljam.
Hőmérséklet problémát is írnak egy oldalon, mint lehetséges ok.

Szerintetek mi lehet a probléma?

Veres Sándor