On Tue, Sep 20, 2016 at 12:15:08PM +0100, k...@mayten.sch.bme.hu wrote:

> Talald ki, mennyire ragaszkodsz az 1.5-os joomlahoz (bar ha ram
> hallgatsz, azon is elgondolkodhatnal, hogy a joomlahoz ugy altalaban
> mennyire ragaszkodsz...) es a ragaszkodas merteket allitsd szembe
> azzal a kockazattal es idovel, amit a regi php (remelhetoleg csak
> ez) jelent.

Szegény ember vízzel főz, de egyrészt _annyira_szar_ nem lehet a joomla,
mivelhogy rengetegen használják (tudom, a legyek se tévednek, de hagyjuk
a vicceket, és a többi ilyen cms se hiszem, hogy _sokkal_ jobb lenne),
másrészt ha a korábbi egységsugarú userek tudták használni és öt év
alatt ott van többezer cikk, akkor nehéz nekik azt mondani, hogy "itt
egy üres wordpress, ezentúl használjátok ezt".

--
PTG
  I can resist everything except temptation. -Oscar Wilde