Sziasztok!

Újabb szívás Win10-zel.

Felhasználó bejelentkezik és a bejelentkezés nagyon változó időtartamú.
Valakinek simán, 15-30mp, de előfordul, hogy 4-5 perc, nem az első
bejelentkezés esetén is.
A legszebb, hogy van olyan, hogy elkezdenek a kis pöttyök pörögni, aztán
megakad és csak a ki-bekapcs segít, de utána ugyanez, majd egyszer csak
gondol egyet és az x. újraindítás után bejelentkezik.
Több gép is eljátszotta már.

Sulixerveres tartomány, Win10 Enterprise kliensek vannak. A gépekről egy
részéről már leszedtem a vírusírtót, hátha az zavar be, de a probléma nem
köthető szerintem a vírusírtóhoz, mert ugyanúgy előjön olyan gépen is, ahol
nincs vírusírtó.

Ötlet? nekem már semmit, max az, hogy mennek vissza őszi szünetben a
Windows7-ek

Zs