2016.09.21. 11:14 keltezéssel, Kovács Marietta írta:

Állítólag 22 ezer informatikus hiányzik.

Ha találnék egyet a 22 ezer állásból a lakóhelyemen, én is dobbantanék.

Menekülj, amíg elég fiatal vagy a versenyszférához...

Igen, csak itt is nagy a keveredés a fejekben. Szerintem azok a hiányzó informatikusok azok nem rendszergazdák, hanem programozók, legalábbis amit én leszűrök. És felénk se nagyon találni ezekből a hiányzó helyekből. Én is simán lépnék tovább, de nincs hova, száz km-eket ingázni meg nem akarok, ahhoz én már öreg vagyok. Esetleg lehet menni a lidl-be polcot pakolni a mostani keresetem duplájáért, vagy ugyanezt 5 órában a másfélszereséért. De ha ez így megy továbbra is, mint ami most van, a végén tényleg komolyan eltöprengek rajta. Ráadásul már nem is klikesek vagyunk hanem ngm, akkor kezdték nyomni a kliket miután minket is átraktak. A médiában meg az megy, hogy milyen emeléseket meg bérpótlékokat kaptak a dolgozók, csak azt felejtik el, hogy ez csak a klik-esekre igaz, a szakképzési centrumok meg le vannak ejtve.