2016.09.21. 10:58 keltezéssel, Tóth Péter írta:
6 iskolában vagyok egyedül rendszergazda, ami 1 intézménynek számít.. Majdnem 1000 gép+kb 10 szerver..Mivel középfokú végzettségem van, ezért kapok kemény 85ezret havonta... Az valahogy nem vicces, hogy ennyi pénzért össze vissza kell futkároznom az intézmények között mindenféle hülyeség miatt... (be kéne kapcsolni az elosztót mert ennyire buta a user, már bocsánat, és stb.) Ezért valahogy nem lehet magasabb fizetést kieszközölni? Egyéni vállalkozóként, vagy valahogy? Ötletek?

A 2013/326-os kormányrendelet szerint a "A nevelő és oktató munkát közvetlenül segítő alkalmazottak finanszírozott létszáma" rendszergazda esetén:
általános, középfokú iskolánként 1–250 tanuló között - 0,5 fő
általános, középfokú iskolánként 251–750 tanuló között - 1 fő
általános, középfokú iskolánként 750 tanuló felett - 2 fő

Az én értelmezésemben a középfokú iskola nem a Szakképzési Centrumot jelenti sem a helyi KLIK-et, akihez pl 6 iskola tartozik. A középfokú iskola a Szakképzési Centum vagy KLIK egy tagintézménye, csak sajnos a pénz nagy úr, és ha a középfokú iskola igazgató nem veri az asztalt, akkor nem is lesz külön rendszergazda, pedig a hivatkozott kormányrendelet szerint tanulólétszám után járna a rendszergazda.

Veres Sándor