Szia, tervezéshez a monitoron nem spórolnék, legalább 27"-ost javaslok
asztali géphez. Később vehetsz hozzá még egyet. :)
A megfelelő vga is sokat tud segíteni rajta, de ha az i5-höz járó
integráltat akarod kiváltani, akkor ott is az 50k feletti kategóriában kell
gondolkodni, hogy legyen értelme a kiadásnak.

>>> http://www.emag.hu/barracuda-pc-pentium-g3260-3-3ghz-4gb-500