2016.09.21. 11:57 keltezéssel, Alaksza Balázs írta:
2016.09.21. 11:51 keltezéssel, Gyulai László írta:
Azt tudom, de nálunk semmi más. A klik-nél még volt kafetéria, erzsébet utalvány, az itt nincs. Voltak hírek kétszeri 30e ft-os bérkiegészítésről, olyant mi nem kaptunk. Egy huncut fillért sem a bértáblás béren felül amióta ngm vagyunk. És akkor ugye otthonról hozom a szerszámot amivel dolgozok, olykor zsebből veszek alkatrészt az eldurrant monitor tápba, stb, végulis a minimálbért alulról nyaldosó fizetésből telik...

Ne haragudjatok meg érte, de ez vastagon a ti hibátok is.
Tudom jószándékból csinálja mindenki, de nem szabad saját eszközt bevinni, sem saját pénzen alkatrészt venni, még egy 200Ftos kondit sem, amíg ugyanis megteszitek a döntéshozók úgy látják minek áldozzunk bele pénzt ha így is működik... Ha valami elromlik és van hozzá iskolai felszerelés azzal csináljátok meg persze, de ha nincs küldessétek el szervízbe a klik-el, vagy igényeljetek onnan eszközt, ha 3-4-5-6 hónap hát akkor annyi, majd ha az igazgató gépe romlik el és neki kell várni ennyit majd panaszkodik a megfelelő helyen.
Nem tudjuk szervízbe küldetni a klik-el mert nem vagyunk klik. Mikor megtudtuk hogy elkerülünk tőlük, nagyon megörültünk, gondoltuk hogy annál csak jobb lehet. Gigantikus méretűt tévedtünk. Minden le van húzva, közbeszerzés "ideiglenesen" áll, nekem meg ég a pofám. Évek óta gyakorlatilag bontásból dolgozunk, de lassan az is elfogy. A klik-es időkben vett kondik elfogytak, rossz alaplapból/tápból/egyéb maradványból tudok alkatrészt bontani. Félvezető ok, beépíthető. Kondi kapacitás, esr jó, beépíthető. 2-3 rossz egérből esetleg lehet csinálni 1 jót. De minden fogy, már a bontható holmi is. Projektor izzót nem tudok gyártani. Nincs olyan géptermünk ahol ne lennének kiesett gépek amiket nem tudok pótolni. Tudom, hogy nem szabadna ezeket a dolgokat, de néha már rettenetesen ég a pofám. És hiába nem rajtam múlik, elég sokszor az egészből annyi jön le, hogy nem jól végezzük a munkánkat, nem is csinálunk semmit a pénzünkért. Néha muszáj valamit beletenni, ha én akarom megmondani hogy mikor megyek el a multiba bevásárlókocsitologatónak, nem pedig a főnökeim. Itt messze vidéken ez van. Tudom, vastagon az én hibám, miért nem mentem én is Londonba...