-- Eredeti üzenet --
Feladó: Mészáros Zsolt <li...@tigriselektro.hu>Címzett:
<techinfo@lista.sulinet.hu>Elküldve: 2016. szeptember 21. 12:37Tárgy :
Re: [Techinfo] Fizetés kérdés

2016. 09. 21. 12:31 keltezéssel, Nagy Gábor írta:

 > Az azért bele kell hogy férjen, hogy a munka elvégzéséhez a következő
 > eszközökre van szükségem:
 > és itt következik a lista krimpelőfogótól az anyagokig.
 Ja mikor sok esetben egy 5000 Ft-os multiméterre azt találja ki a
 fenntartó, hogy vesz egyet 20 iskolára, és kérjük el tőle, ha kell. És
 még ettől hajmeresztőbb dolgok is vannak. És csoda, hogy beviszed a
 sajátodat?
 > Ha ez sincs, akkor ott egy olyan szituáció alakult ki, ami nagyon nem
 > szerencsés neked viszont nagyon kényelmes a többieknek. Emiatt ezen ők
 > biztosan nem fognak változtatni.
 De kérni igen. Tőled.

 > (((Egyáltalán mit kell csinálnia egy rendszergazdának? Tápot
 > szerelnie, honlapot készítenie igény alapján, ...? Mennyiért is?
 > Tudom, hogy sokatok szerint ez simán belefér, sőt. És itt megint
 > gondoljatok a fizetésre esetleg ezt vessétek össze más munkakörökkel.
 > Feljebb meg marad a kellemes érzés, hogy mindenre van emberem, olcsón.)))
 Felőlem rengeteg dolog belefér. Szerencsére szakszerűen megtudom oldani.
 CSAK FIZESSÉK MEG!

 --
 Best regards,
 Zsolt Meszaros