Kedves Péter!

Tisztázd, hogy hol vagy állományban! Egy matektanár sem a KLIK, NGM, stb.-nek dolgozik, hanem egy iskolának. Ha nincs ki az óraszáma, áttanít, de nem 6 helyre, 100 órában. 1000 db gép + 10 szerver, még csúcskategóriás, versenyszférás fizetésért sem egyemberes feladat.
Bértábla alapján ennyi, sokan vagyunk ezzel így.
Saját autóddal futkározol, ha elromlik, javíttatja a fenntartód? Vesz téli gumit? Az elosztót máshol sem kapcsolják be. (Tegnap álltam kezemben a villásdugóval és vártam, hogy induljon a rendszer. :D ) Ha ledobtad magadról a ballasztot, egyéni vállalkozásban (kiegészítő tevékenység) bevállalod a másik 5 iskolát 50e/db áron. Akkor is belebolondulsz, de legalább lesz pénzed. :D Jelentkezz a felsőoktatásba, légy tanár és maceráld a rendszergazdát, ha nem jó valami. :D :D :D A Lidl, már nálam is a listán van. :D Vagy elmegyek juhászkutyának, de a Bükkben szaporodnak a farkasok.

--
Torma Sándor rg.
Ózdi Szakképzési Centrum

---