2016. 09. 20. 22:04 keltezéssel, Pirity Tamas Gabor írta:
On Tue, Sep 20, 2016 at 02:11:30PM +0200, Kunci wrote:
2. Attól, hogy valamit sokan használnak még nem feltétlenül lesz jó.
Sőt! So kesetben biztonságosabbak az egyedi vagy kevesebbek által
használt szoftverek mint a "tömegcikkek".
Ezt mondjuk nem hiszem, de valszeg hitkérdés.
Nem feltétlen hitkérdés. A "gazdaságos" cuccokat is sokan veszik de attól még egyáltalán nem biztos, hogy jobb mint a drágábbak.

3. Ha már mindenképp Joomla/ WP / Drupal akármi akkor azt mindig
naprakészen kell tartani. Ez sokszor többe kerül (nem feltétlenül
vagy csak anyagi szempontból) mint egy egyedileg elkészített
weboldal ami akár magában rejti a régi Jommla-s cikkek importálási
lehetőségét is
Gondolom, sosem készíttettél egyedileg komoly honlapot (én sem),
de rémületes, milyen összegekről beszélnek azok a fejlesztők, akik
pl. a sulink honlapját hivatottak "feljavítani". Űgy hírlik, kaptak
eddig kb. kurvasokat és még csak néhány "látványtervük" van május óta,
pedig egyrészt az eddigi honlapunk is egész barátságos és "egyedi"
(nem én csináltam), ők meg eleve csak egy WP "testreszabást" vállaltak.
Készítettem már jónéhány egyedi honlapot. Régebben én is főleg Joomla-kat telepítettem de egy idő után több lett a hátránya mint az előnye. Pl. agyba-főbe törték. Amikor verzióváltás volt/van sokszor a kieg. modulok, komponensek miatt egyszerűbb újra építeni az egészet mintsem a régit upgradelni, migrálni. A template-ekről nem is beszélve. A jobb kiegészítők, sablonok fizetősek lettek de van amikor még ezeket is át kell kicsit írni. Szóval már vagy 2 éve elkerülöm ezeket a kész rendszereket.

Az úgy hírlik és a tények között van amikor elég komoly különbség van. Az sem mindegy, hogy miben állapodtak meg azért a "kurvasokért". Van aki jól helyezkedik vagy kellőképpen pofátlan és szerencsés és a szinte 0-ért rohadt sokat zsebre tehet más meg a szívét-lelkét beleteheti és könyörögnie kell, hogy legalább a felét kifizessék annak amennyiben megállapodtak. Meg aztán emlékszem mikor a suliban nekem kellett megcsinálni a honlapot (persze mint munkaköri kötelesség semmi plusz). Instrukció, elképzelés 0 csak annyi, hogy ami törvényileg elő van írva az szerepeljen rajta. Ezek alapján csináltam olyat amilyet. Persze kb. évente jött az igazgató, hogy neki ez nem tetszik -nem elég szép- úgyhogy kéne egy új, de elképzelés arról milyen lenne a szép persze 0 no meg az átszabásra szánt összeg is ugyanannyi. Úgyhogy vissza kerültünk oda ahol előzőleg voltunk és én megint csináltam "valamilyet" ami nekem igen neki megint nem lett szép :) Szóval lehet, hogy a fejlesztő május óta nem véletlenül tart még csak a látványtervnél :)

Kunci