Ez 100%-ban így van.

Ám.

A megbízási szerződést úgy fogják megfogalmazni, hogy semmi konkrét ne legyen benne, ami nekik költségvonzattal járna a megbízás díján felül. Azt írja bele, hogy általános rendszergazdai feladatok... Na ebből derüljön ki mi az és mi nem. Papíron lesz rendszergazda, mert kötelező.

Megszüntetni nem fogja, ha rajta múlik az ok amiért nincs teljesítve a feladat. Mert az elvégzéséhez ő, mint megbízó nem tudja előteremteni a feltételt, azaz hiába mondom én mint megbízott, hogy kell 3 HDD, 10 táp, 2 alaplap, 1 switch, 5 falialjzat, 100m UTP stb, a munka elvégzéséhez, amit én határidőre meg is csinálok, ha megvannak, mert nem ad rá pénzt. Én meg hiába viszem a feladat ellátásához az eszközöket, ha nincs mit szerelni vele :)

Illetve olyan megbízást az életben nem fog kötni a KLIK, aminek anyagilag a fix szolgáltatás (van a héten 1 nap rendszergazdám, aki munkára szomjas csak adjanak alkatrészt vagy rá pénzt) árán felül nyílt a vége.