150 től i5 8GB ram, 190 i7 8GB ram.

Laptop.hu de kutakodva találsz olcsóbat is ugyanabban a kategóriában.
Asztali helyett én is lapost ajánlok valamint otrhonra egy 27" monitort aki
mellé be állitja a lapost mint egy kiterjesztett asztal. Álványrateszi
kinyitva és máris egy hatalmas felület. Vez. Nélküli bill + egérrel az
élmény hatalmas.

Csaba