Nem lehet visszaállitani telepités után uefire hagyd legacy módban, de
uefire tudsz telepiteni ha a rufusz oldalán követed a leírásokat, de volt
már egy hasonló szál ott konkrétan is le volt írva hogy mit tegyél. A
biosban engedélyezd a boot kiválasztásának a lehetőségét. Mbrt gptvel nem
kell keverni ha jól csinálod a leírások alapján.

Csaba