> Az azért bele kell hogy férjen, hogy a munka elvégzéséhez a következő
>>
> Ja mikor sok esetben egy 5000 Ft-os multiméterre azt találja ki a
> fenntartó, hogy vesz egyet 20 iskolára, és kérjük el tőle, ha kell. És még
> ettől hajmeresztőbb dolgok is vannak. És csoda, hogy beviszed a sajátodat?

Nézd nem akarlak kioktatni vagy kéretlen tanácsokkal ellátni, te látod
legjobban a helyzetedet. Én úgy gondolom havi 85 egy ilyen munkáért
megalázó.
Szóval bocs de én minimum azt mondanám, hogy nem tudom megcsinálni mert
nincs eszköz. Eddig az enyémmel csináltam, de tönkrement.
Ennyi.
Én igazán konfliktuskerülőnek tartom magam és nálam is ott szakadt el a
cérna, mikor évekig semmibe sem nézték a lelkesedést meg hogy mindent
megoldok.
Egyszerűen elegem lett. Nem csak te függsz tőlük, ideje neked is kérned. De
legalább tudatosítani bennük legalább beszélgetés szintjén, hogy ez neked
kilátástalan. Amint lehet váltani fogsz. Enélkül semmi sem fog változni,
nem fognak rád gondolni bármivel is lehetne javítani a helyzetedet.

Az meg hogy úgy szocializálódtál, hogy igyekszel mindent megcsinálni sírás
és követelés nélkül, az egy nagy hátrány. És ezt nem viccből írom, hanem
tényként (szintén saját tapasztalat). Még a legjobb szándékú vezetőnek sem
fogsz eszébe jutni (a megoldandó problémán kívül), ha nem teszel róla.

> Ha ez sincs, akkor ott egy olyan szituáció alakult ki, ami nagyon nem
>>
> De kérni igen. Tőled.

Megszokták, hogy ez belefér, sőt mindig kicsit feszegetni fogják a
határokat. És igazuk is van, hiszen megcsinálod, valszeg szóvá sem teszed a
dolgot.

> (((Egyáltalán mit kell csinálnia egy rendszergazdának? Tápot szerelnie,
>>
> Felőlem rengeteg dolog belefér. Szerencsére szakszerűen megtudom oldani.
> CSAK FIZESSÉK MEG!

De nem fizetik meg. Van egy kis morgás itt a listán és minden megy tovább.
Ez rajtad kívül mindenkinek ideális megoldás.