Sziasztok

Van egy VmWare ESXi alatt egy 1 TB-os HDD, amit 500 GB -osra szeretnék másolni, mert az 1 TB -os halódik.

Nem szeretném újratelepíteni mert sok virtuális gép van rajta finombeállításokkal, és a hálózat konfigurációja is bonyolult.

A merevlemezen GPT particiók vannak, a rendszer mindossze 20 GB az első 5 partición, a 6. a VMFS data storage.

A storage particiót el lehet távolítani, és újra létrehozni és így csak az első 20 GB -ot kell klónozni, a kisebb diszkre, vagyis csak a rendszert.

Próbáltam dd if=/dev/sda of=/dev/sdb stílusban copyzni. Elindul a copyzott rendszer, de nem tudom lértrehozni a storage particiót mert azt hiszi,

hogy még mindíg 1 TB -os a diszk. A gparted sem ismer fel particiót a copyzott diszken.

Mivel lenne célszerű próbálkozni, hogy érvényes legyen a GPT particiós tábla, és az 1...5 partició átmenjen bitről-bitre?

Kösz,

Péter