Hello!

Jött egy excel tábla a tárgybeli fejléccel. Töltsük ki.

Mivel az iskolában nem üzemeltetünk Adatbázis szervert és nem használunk
e-naplót. Üresen küldtük be.
NEM JÓ!
Hát akkor mit írjak bele? Gondoltam beírom a sulinetes szerveren használt
Moodle-t.
Igen ám de van kérdés a szerver paramétereivel kapcsolatban. Beírtam, hogy
nincs adat.
NEM JÓ!
Járjunk utána, szerepel az útmutatóban.
Mi??????????????????? Járjak utána?
Beírtam beszerzési évnek 2011, x86, 2 GB RAM.
Csak nehogy keresse valaki az iskolában.

Közben a diák üvölt a folyosón, nem hord könyvet, füzetet, bagózik,
szemtelen. Az nem gond, lényeg, hogy az excel tábla igény szerint legyen
kitöltve.

Mi jön még? Kell még valamilyen irgalmatlanul fontos excel táblát
kitölteni? Forwardolgatni a "UTF-8 %%%%%másolat eredetije.xlsx" néven?

Ki kapott még ilyen szutyadékot?

--

Üdv:
Boldog Ferenc