2016.09.22. 22:16 keltezéssel, k...@mayten.sch.bme.hu írta:
On 09/22/2016 20:42, Boldog Ferenc wrote:
Közben a diák üvölt a folyosón, nem hord könyvet, füzetet, bagózik,
szemtelen. Az nem gond, lényeg, hogy az excel tábla igény szerint legyen
kitöltve.

Valoszinuleg nem ugyanannak az embernek a feladata a diakot fegyelmezni, mint akinek az adatokat bekerni.

Ertem en, hogy baj, hogy az egyik nem vegzi jol a munkajat, de attol meg a masik probalkozhat, nem?

Szerintem neked fogalmad sincs mi folyik a közoktatásban

Én ugyanezért, amit Ferenc ír, lényegében ugyanezért mondtam fel a tagintézmény vezetői állásomat! Nem részletezem, de hajatok égnek állna. Lényeg, hogy állandóan mozgattak, ugráltattak, a tanítási órámról (!) elhívtak a fenntartóhoz(!) teljesen felesleges munkákkal töltötték ki az időmet, a tényleges vezetésre semmi nem maradt. Berágtam és megkérdeztem a fenntartót, miért kapom én a fizetésemet, mert a munkaköri leírásom és a tevékenységek, amit rám osztottak köszönő viszonyban sem voltak egymással. Aztán felmondtam.

Csak a gyereknevelés és az oktatás nem volt fontos, ezt számon kértem a fenntartón! Én megtehettem, sokan nem, nekem volt más utam.

somogyilaci