Sziasztok!

Felhozom ezt a szálat másfél év távlatából.

Megnéztem a licenc-igazolást, amit a letöltési, telepítési kódokkal együtt
küldtek, és abban nem említi, hogy kellene frissítési alap. (De akkor csak
Win10-et kértem, tehát csak az van rajta, két évvel korábban a Win 7-nél
még szerepelt a "frissítés" szó a az allicenc-igazolásaon.) Otthoni
felhasználónak (tanár, rendszergazda) "Windows frissítés" a termék, az
iskolának "Windows", és nem említi, hogy kellene frissítési alap, csak azt,
hogy jogszerűen felhasználhatom az alábbi Microsoft-termékeket és bármely
korábbi verziót.

A másik kérdés, hogy ha mégis kellene frissítési alap, meddig lehet
visszamenni az időben. Nekünk vannak W98 licenceink, (közoktatási select),
2013-ban még az volt a helyzet, hogy a Win7-hez Win95-ig visszamenően bármi
lehetett az alap.

Üdv!: Szilárd