Az office 2013 nálunk is proxy felhasználói és jelszó páros után lép arra a
felületre, hogy lapmegynyitás, ha letiltom az üdvözlőképernyőt akkor
elvileg nem jön fel többet, de ez azért így nagyon gáz.
A proxy ablak ellenkező esetben kb 10-15 felugrik és hiába írsz be bármit
is mindig visszajön, ha a mégse-re kattintasz akkor ugye nem tölti be a
neten található offline ökörségeket amire nincs is szükséged.
A chrome eléggé gáz de a fentebbiek alapján hátha működik, firefox alatt
nincs ekkora probléma.

Nekem a gondom, hogy
[image: Szövegközi kép 1]
ezzel a frissítéssel is elhasal a roamingprofil, vagy betölteni nem tudja,
vagy feltölteni nem tudja. 1 gép van ami nem frissít az teljesen jól
működik, minden más frissítés után csak a gányolás van.

próbáltam már registry patcht de eddig nincs eredmény, illetve a leírás nem
windows10-hez szól. Aki nem sulixot használ annak megy?

Csaba