Én már rég kitöltöttem, gyorsan. Az ilyen túlméretes, sokszintű vezetéssel
rendelkező szervezetekben gyakori a GARBAGE-IN, GARBAGE-OUT típusú
információfeldolgozás, ahol egy hibásan feltett kérdés nagyon sok emberhez
eljut. Ki kell fejleszteni a rutint ezek gyors megválaszolására :)

> Elvileg minden iskola meg kellett volna, hogy kapja, mi már korában
> megkaptuk tegnap jött az email, hogy javítsuk ki az esetleges hibákat (pl
> nem 2x2,8GHz, hanem 2800, nem 2x4GB RAM, hanem "8", stb :DDD )
> Engem az érdekelne, hogy ezekkel az adatokkal mi a céljuk, de komolyan???

Arra gondolok, hogy jött valami cég az NGM központjába azzal az ajánlattal,
hogy jelentős költségmegtakarítást tudnának elérni, ha megvennének tőlük
egy több kW-os gigaszervert, ami az összes adatbázist elnyelné, és a sok
kicsi szervert nem kellene üzemeltetni, fejleszteni, és ha adnak nekik
adatokat a jelenlegi helyzetről, akkor számszerűen is levezetik a
megtakarítást.
Az meg csak később fog kiderülni, hogy a ki szerverek nem csak
adatbázis-kiszolgálók, továbbá a net sávszélességét és megbízhatóságát
jelentősen és költségesen emelni kell, hogy ez problémamentesen működjön,
továbbá egy csomó alkalmazás nem vagy csak jelentős munkaidő-ráfordítással
migrálható.