Hello!
>'Szerezz egy pedagogusi diplomat, lehet akarmilyen.'
>- azért már ne irodalom tanárit - ha lehet - hanem inf.tanárit :)
Hat, ha szereti a rendszergazdasagot, s inkabb rendszergazda,
mint tanar, akkor nem jo otlet az infotanari, mert akkor siman
befoghato tanitasra is, ugyanis info tanarbol egyre kevesebb lesz/van.

>ebben a foglalkozásban a pedagógusi végzettség egyébiránt irreleváns -
> és haszontalan időkidobás
>az elvégzése (ez alatt az idő alatt a saját vonalán is
> továbbképezhetné magát a műegyetemen)
A pedagogus vegzettseg megszerzesenek indokai:
- nem akar/tud elmenni mashova dolgozni, ott jol erzi magat, szereti a munkajat
- nem akar/tud elmenni mashova dolgozni, de szeretne tobb fizetest
-muegyetem valo tovabbkepzes eseten nem lenne tobb a fizetese.

Ennyi.

--
Udv:
Molnar Peter