Szia!

Ez a weboldal segített valamiben?
https://docs.joomla.org/Copying_a_Joomla_website
Nagyvonalakban:

   1. Át kell rakni az adatbázist először az új szerverre, Legegyszerűbb
   phpmyadminnal kiexportálni, majd beimportálni.
   2. Majd felrakni a megfelelő verziójú PHP-t, ami az előző szerveren
   futott
   3. A Joomla főkönyvtárában lévő configuration.php-t kell átírni, az új
   szerveren lévő SQL adatokkal.

2016. szeptember 26. 13:02 Fehér Sándor írta, <