Köszönöm a segítséget. A megoldás ott lapult Gyulai kolléga üzenetében
azzal kiegészítve, hogy rádugva az otg kábelre a billentyűzetet és az
újraindítást kérva a bal sift lenyomva és egyből a jobb sift nyomogatva
azonnal feladja a helyreállítási menüt.
De ennek ellenére további nehézség az, hogy a képernyőny üres boxok várják
az utasítást minden szöveget mellőzve. Próbálgatás utan lett meg a helyes
sorrend.
Most már alapban a tablet, kolléga boldog. :)

2016. szept. 27. 3:26 du. ezt írta ("Gyulai László" <gyul...@turr.sulinet.hu