Szia!

Hetente 1 alkalommal nekem is újra kell indítani a UPC modemet. (nálunk UPC + DIGINET van)

Itt hiba esetén átáll a rendszer a másik internetre és ha az egyik net kiesik, arról kapok email-t.

Ilyenkor manuálisan ki kell kapcsolni meg vissza a kérdéses modemet.

Saját dhcp szervert csináltam és jól működik mentes az ilyen zavaroktól :).

A terheléselosztás failoverrel pedig a mikrotik "műve" .

Üdv!