Szerintem a vírusvédelemnek ehhez semmi köze nincs.

Ezek a remek Windows 10-ek eljátszották velem azt, hogy random pár gép ideiglenes profillal indult, mert úgy volt kedve. Memtest, hdd test lement. Gép saját full öndiagnosztikája lement rendben. Nem hardveres a probléma. Ilyen arányban nem gyárt selejtet sem a HP, sem a Lenovo...

Lehetett matatni regeditben. Volt, ahol azt is hiába és ugyan abból az image-ből újrahúzva már érdekes módon nem csinálta, de helyette másik elkezdte. Most csak a szerencsén múlik meg a Timefreeze-en, hogy működnek a gépek a termekben...

Az M$ itt is a vírusirtót okolta, hogy azért jelentkezik be TMP profillal a Windows, mert a vírusirtó miatt nem tudott hozzáférni a felhasználói profil fájljaihoz. Vírusirtót késleltetve indítva sem volt más a helyzet és olyan tisztán telepített gép esetén is előfordult elvétve a hiba, amire direkt nem tettem fel vírusirtót és nem image fájlból lett telepítve az OS.

Előfordult olyan is, hogy frankón működött 3 hónapig a Windows 10 egy irodai munkaállomáson, majd gondolt egyet és egyik reggel indításkor kék képernyő és vége. 10 újraindításból 2 alkalommal elindult a rendszer, 8 alkalommal kék képernyő, javítási kísérlet, stb. Ezt a gépet több, mint 40 órán keresztül vallattam különböző tesztekkel és minden ok volt. Win 10-et újratettem rá, azóta is megy. Akkor mi volt a gond?

Az elmúlt egy hétben ma reggel mentem a második géphez ami kék képernyővel fogad mert belehalt a frissítésbe? Nem tudom hogyan, mikor a szolgáltatásoknál a Windows update le van tiltva... Ettől úgy látszik az évfordulós frissítés vagy bejön így is úgy is vagy alapból egy kalap sz@r ez a rendszer egyenlőre.

Ha tehetitek várjatok vele még egy évfordulónyit :) akkor hátha.

Arról az integrált telepítőről inkább nem szólnék semmit... Jobb ha felrakod magadnak tiszta telepítőről és csinálsz egy rendes IMAGE-et!