Feladó: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu <techinfo-boun...@lista.sulinet.hu>,
meghatalmazó: Zsolt Farkas <fazs...@gmail.com>
Elküldve: 2016. október 13. 7:51:18
Címzett: techinfo
Tárgy: [Techinfo] A számítógép erőforrásai kimerülőben vannak...

Sziasztok!

Korábban már kérdeztem, akkor nem jött válasz és azóta sem találok semmit a
neten.
Korábban tartományhoz kötöttem, de most nincs tartomány.

Szóval a gépek mennek egy darabig (laptop mindegyik) aztán az alábbi hobaüzenet:

"A számítógép erőforrásai kimerülőben vannak, ezért új felhasználók nem
jelentkezhetnek be. Használjon egy egy már bejelentkezett felhasználót"

Az ablakban csak egy OK gomb. És hiába írja, hogy használjak egy már
bejelentkezett felhasználót, esélyt sem ad a választásra, csak a gép
kikapcsolása segít. Elméletileg bejelentkezve csak egy felhasználó van,
összesen 4 helyi felhasználó

A gépeken Win10 Ent van és HP620 illetve HP Probook455 gépek.

Mit lenne érdemes próbálnom és eleve inkább mi okozhatja ezt?

Zs