2016.10.12. 16:22 keltezéssel, Takács Tibor írta:
Szia!

2016.10.12. 15:50 keltezéssel, Csaba Tiba írta:
Leírtam én is. Powercfg /hibernate off energiakezelőben is a beállitásokat átnézni. Nálunk w7 és 8.1 dualboottal nem volt gond.
Igen köszönöm, de ma nem tudtam megnézni, holnap igyekszem és megírom a fejleményeket!

Köszi, üdv:
TT
Nekem is első dolgom hogy a gyors rendszerindítást kikapcsolom, már a 8 óta. Olyan hibákat is megold, amiről nem is gondolná az ember. Viszont nem lehet megnyugodni ha ki lett kapcsolva, mert nagyobb frissítések után hajlamos visszakapcsolódni, illetve a kikapcsolt állapotú windowsról mentett képet másik gépre klónozva is hajlamos bekapcsolódni, de win10-es szokás szerint nem következetes. ~100 egyforma netbookra ugyanazt visszaállítva biztos van egy tucat amelyiknél mire elindul, átnevezem a gépet, újraindul, és már ott figyel a pipa. A többinél nem. 1511-ről 1607-re frissítés is sok gépen visszakapcsolja, kikapcsolás után a következő nagyobb frissítés is hajlamos visszakapcsolni, lehet hogy igen, lehet hogy nem. Mindenesetre gyanús viselkedés, érthetelen hibák esetén érdemes ránézni hogy be van-e kapcsolva. Legutóbbi eset, onedrive fiókban levő szakdolgozat (word dokumentum), megnyitáskor hibaüzenet, nem lehet megnyitni, sérült dokumentum, nem megfelelő formátum stb. Gyors rendszerindítás kikapcsolása és a gép újraindítása után természetesen semmi baja a dokumentumnak, megnyitható, szerkeszthető lett. Tapasztalatom szerint nagyon sok érthetetlen office hibára lehet megoldás, úgy néz ki az office 2013/2016 elég érzékeny azokra a dolgokra, amiket a rendszer a gyors rendszerindítás miatt beszedeget.

GyL