Feladó: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu <techinfo-boun...@lista.sulinet.hu>,
meghatalmazó: Bíró László <bitkara...@freemail.hu>
Elküldve: 2016. október 17. 14:06:33
Címzett: techinfo@lista.sulinet.hu
Tárgy: [Techinfo] Win 10 EDU frissítések a HP Prodesk 600 G2 SFF gépeken újra

Sziasztok!
1. Végigolvastam minden levelet, van-e valami megoldás, mert én nem találtam.
2. Újra feltelepítettem, hogyan lehet kikapcsolni a frissitést, próbálkoztam a
gpedit.msc majd gpudate, de lehet nem jót állítottam be, mert most meg feldob
egy ablakot, hogy elérhető frissités és töltsem le, mást meg nem hajlandó
csinálni.
3. Szükségem lenne valami megoldásra, nem rakhatok fel win7-et :(, le lettem
szúrva, hogy egyáltalán eszembe jutott.

Köszönöm segítségeteket!

Bíró László